onsdag 29. april 2009

Treolje fra plantasjen


Jeg er alltid litt skeptisk til olje/malingsmerker jeg ikke kjenner til, men tenkte jeg skulle teste ut treoljen fra Plantasjen.
Den så litt sølete ut med en gang jeg åpnet spannet, nesten som om den hadde skilt seg. En god omgang med rørepinne løste det problemet. Oljen var utrolig lett å påføre og synes det gikk greit å få jevne lag på. La 2 lag vått i vått og tørket av overflødig olje med en fille.
Tørketid ca 12timer.

Fargen var oppgitt til gyllen, gyllen er vel kanskje et noe relativt begrep og jeg kunne godt ønske at det var flere alternativer og velge mellom eller at de hadde fargeprøver liggende i butikken. Resultatet ble ikke så aller verst, men kunne godt tenkt meg enda mer gyllent i fargen.

jaja, det viktigste er vel at møbelet er beskyttet enda et år:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar