mandag 4. mai 2009

Nye Gardiner

Vi fikk hengt opp nye gardiner før vi dro i går. Synes det ble riktig så trivelig. De er litt lange så jeg får ta med meg nål og tråd neste gang og legge dem opp litt:) Gleder meg til å få byttet vinduene.
Har forresten fått lakket bordet også, det har jeg aldri gjort før. Kjøpte en interiørlakk som het "3 stjerners" (lurte litt på hvorfor de ikke hadde 5 stjerners hehe). Prøvde å påføre den med pensel, men synes det var utrolig vanskelig å få et jevnt lag. Fant frem en rulle i stedet og da gikk alt så mye bedre. Lakken er berøringstørr etter 50 min. og tåler hard belastning etter 24t
Materialer:
Gardiner: Åhlens - 249,- pr høyde
Gardinstenger fra Europris - husker ikke pris, men de har utrolig mye bedre kvalitet enn princess
Lakk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar